Fredagsmys

För en stund sedan sladdade en bil in på vår gård. In stormar en förälder på Guldkusten med en hel trave chokladkakor!! Det var nämligen så att igår hade jag det lite besvärligt på jobbet. Jag måste ha klagat väldigt eller så har jag dresserat dem väl;)det är inte alla som får tröst-choklad hemkört!
Avloppet i köket hade satts igen och när vi rengjorde det så upptäckte vi att det även var trasigt = gick inte att sätta tillbaka. Det resulterade i att jag hela dagen med all disk det blir, fick stå och ösa slaskvatten-hinkar(det som diskmaskinen spottade ut efter varje körning och allt annat sköljvatten). Det blev ett antal litrar... Har faktiskt träningsvärk i axlar och överarmar idag...tyvärr så säger det väl en hel del om att det verkligen är dags för Pilates igen!! Vilken tur att det började i veckan:)
Nä hörrni, nu ska jag sätta mig framför Tv:n och äta lite "bappelsiner"...och kanske lite choklad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0