En skruv lös...

Mm, jag har nog en skruv lös. Idag har jag varit ute och fixat lite i Bryggstu´n inför "Lilla Soppcafeét" som vi skall ha öppet på helgerna i mars. Jag menar inte att man har en skruv lös för att man fixar med det utan...
...det är väl mer att vissa tycker att man är lite skruvad när man som jag blir överlycklig när jag hittar sånt här i mina skåp där ute:) Kolla vilken fin sockerpåse!
Och att den dessutom innehöll en massa små lappar med omsorgsfullt knutna snörstumpar runt gjorde ju inte saken sämre. Ser ut som farfars skrivstil och det står R på varje lapp, undra vad det betyder och vad han använde dessa till?? Själv kommer jag att återanvända dem som prislappar på sakerna jag kommer sälja.
Äntligen har jag ett litet hörn där dessa snyggingar passar in. Ett bord för två...någon?!
Bort med julgardiner och in med ljusare tider
Kul att få stöka lite och möblera om där ute. Kommer inte bli många sittplatser men finns det hjärterum så finns det stjärterum säger man ju...
Vi kommer även att ha sittplatser "bakom knuten" ute, där man vid vackra vårvinterdagar kan sitta och avnjuta sin soppa eller fiskstut & varm choklad, samtidigt som du vilar ögonen på Åreskutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0