Country Music

Ni som läser min blogg har nog redan märkt det...jag gillar Country´n Westernmusic;) bla.
Tror faktiskt det började när jag var inne i en skivbutik i New Haven, en stad strax utanför New York.
Hittade en skiva med Vince Gill som jag sett på MTV. Jag bodde en vecka hos en avlägsen släkting, June, som då(1991) var drygt 60 år och körde bil som en biltjuv:) Lyssnade även på den här.
Innan jag hamnade i New Haven så hade jag även varit i New York tillsammans med min kusin, min moster och morbror. Och dessförinnan så hade vi även gjort Boston och Hamden(om jag inte minns fel så bodde min kusin där). Några fantastiska veckor som jag gärna skulle göra om fast tillsammans med min familj. Underbart att vara där i adventstid som jag var, all julskyltning i New York är ju obetalbar!!!
Rockefeller Center upplevde vi.
Liksom Twin Towers. Var såklart upp i World Trade Center, som numer tyvärr inte finns kvar...
Den här känner säkert några av er igen från det ljuva 90-talet;) Amy Grant är eller iallafall var hon gift med Vince Gill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0