Uppe i sadeln igen

Idag kom jag äntligen till skott och tog en ridtur på "Chocken". Jag blev erbjuden att vara hjälpryttare i höstas men min tid har inte räckt till....
Vädret var väl inte det härligaste men det spelar ingen roll när man får sitta på hästryggen en stund. Underbart att få "vila" från omvärlden. För när man rider så är det verkligen bara här och nu som gäller. 
Red förbi hemma på gården så Måns fick "provrida" lite. Ska se om vi får till nån fler, lite mer riktig tur i veckan när vi är ledig. Har redan ont i rumpan och lårmusklerna känns lite kortare än annars;)undrar hur det kommer kännas när jag vaknar i morgon?!
Den här låten brukar Melissa, fd sångerskan i Zlips, sjunga och jag måste nog säga att hon gör den bättre även om den här är bra.

Kommentarer
Postat av: Julia Abrahamsson

Härligt atthan fick ut och röra på sigt, tack så jätte mycket för hjälpen :-D

2012-04-08 @ 14:22:05
URL: http://grpcc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0