Pilatesavslutning...

...har vi haft ikväll. Varje termin så anordnar bästa Teresia, vår instruktör, en trevlig liten tillställning för oss. Vi har provat att dansa afrikansk dans, linedance, träffat ett medium, gått på bio, konsert, grillning mm. Ikväll fick vi prova på bildterapi. Vi var ca 15 st som fick måla fritt utan förbehåll, rätt kul faktiskt fast jag inte är den konstnärliga typen vad gäller målning direkt...
Mitt konstverk....känns som jag är duktigare på att fixa fikat...
De fick börja med en stut och sedan åt vi en sån här goding:) Mjukpepparkaka med lingonglasyr.
Lyssnar just nu på Cee-Lo Green vilken skön låt (med "rätt ordval") Och skönt färgval på kostymen, matchar mina kakor och min favoritfärg, rosa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0