Loppisrunda

Idag har jag varit på en loppisrunda. Är på jakt efter sådana här skönheter:
Men det verkar vara fler som vill ha emaljmuggar just nu....finns inte en enda på loppisarna i stan. Så har ni några över där hemma, köper jag dem gärna!! Huvudsaken är att de är hela i botten, färgen spelar ingen roll.
Däremot hittade jag lite annat smått och gott. Den här vackra som är lite lika stil som denna:
Den här är däremot ett arvegods efter min farmor. Den ställdes alltid fram på bordet till jul men den är lite ostadig så hon eldade nästan aldrig ljusen:) Det gör vi, jag älskar den!
Den här läskigt lila är i samma stil och skall få svart färg på sig istället.
Något fel i tiden...men en vacker påsktupp som får åka ner i en låda några månader tills det är dags för den att pryda bordet hittade jag oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0