Nu kan julen komma

Granen är klädd
Ljusslingor lite här och där
Mitt kära minne efter min mormor & morfar på plats.
Och i år fick den ytterligare betydelse då det visade sig att en "gammal" Guldkustförälders pappa, är den som kom på och byggde dessa fina kyrkor. De tillverkas inte längre men jag vill gärna få tag på fyra fungerande, så om ni vet någon som är till salu...slå mig en signal:)
Julgottor framdukade
Bocken välkomnar gästerna i hallen
Det viktigaste av allt...Julkrubban
Vi måste komma ihåg var det började
Spiselkransen hänger där den ska
Paketen har vi slagit in. Det är så mysigt att ha den tradition vi har då vi sitter i varsina hörn och tisslar och tasslar medan vi slår in alla paket, äter nåt gott & dricker julmust
Borden är dukade till julaftonens gäster
I år blev det med bla pinjekottar. Får se om de vill slå ut sedan
Det här är årets julklapp från mig till min älskade familj( pappa, mamma, svärföräldrarna & lillebror inräknade)
 Där har jag skrivit ner minnen, hur mycket de betyder för mig och hur mycket jag tycker om dem<3
De delades ut med tårar kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0