En tanke till farmor

Igår fick jag en så stark känsla inom mig...jag slängde väl ett öga på gamla dasstrappan, den som man passerar varje gång man går till bilen...
Men i den underbara kvällssolen igår så kom jag att tänka på min farmor som så ofta satt just där på kvällarna när solen var på väg ner. Ofta kanske hon åt raberberkräm och mjölk eller jordgubbar och mjölk.
Eftersom det var dags för kvällsfika så tog jag med Måns dit och berättade om "gommor" för honom.
Supermyyyys<3
Fast vi smarrade på fil och Kalaspuffar! För hos oss är det sommarlovsflingor och vad passade bättre än det i solen på dasstrappan?!
Och jag tror minsann att farmor såg oss och log<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0