FLURU kvällen

Nu kör vi!!

Öl & nötter på plats

Hemgjord Rabarber- & Svartvinbärssaft på plats

Entrépersonal på plats

Tre av mina prinsar som alltid ställer upp på mina mer eller mindre galna upptåg. Älskar er så<3

Gäller även nr 4 som ej var med på bild:)

Fina, fina Olle! 

Gästerna på plats

Bandet på plats

 

Bybor på plats

Folk överallt...gillas:)

FANTASTISKA FLURU!!!

Otroligt fin stämsång

Inget regn....sån tur när vi valt att vara ute:)

Vårt härbre fick bli loge för en kväll. Där intog Fluru sin middag och pausfika.

"Folket" äter, fikar och minglar i pausen...och facebookar;)

Stora tjejgänget med min chef i hatten...jag menar spetsen;)

Vissa gäster kom med mullrande hojjar

Malin...formligen ÄLSKAR din röst!!

Vilken tur du Malin hade som fick Anna till din första sånglärare...eller var det tvärt om?!

Som sagt, en magisk kväll på många sätt. 

Och som nåt av mina barn sa när han var liten "När himlen är rosa är det nån som är kär" 

Tack till alla er som kom till oss på LON ikväll!

Och välkomna tillbaka den 8/8 då Helt Enkelt kommer till oss och spelar på vår utescen i skogen. Mer info hittar ni på mitt evenemang på FB "Helt Enkelt till Skogs".

Kvällen fortsatte till långt in på natten med goda vänner och barn.

Visst ser det rätt mysigt ut där inne;)

Åt nattamat i form av överblivna wraps

Åsså kom Kenta på besök;)

"Just i dag e jag stark"...

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0