Tillimär


Nu testar jag att göra ett blogginlägg från min telefon efter nya uppdateringar. 
Måste ju se om jag kan:)
Hepp...
Nu är jag hemma igen vid datorn och inser att det gick inte....
Tillimär sa min lillebror när han var liten till militär:) gulligt va?!
I mitten av den här klungan står min lilla prins som blivit stor<3
Han har nu varit på sin andra helg med Unga FlygvapenfrivillgaDet är typ som att göra lumpen, fast "prova-på"....tror jag:)
Han tycker det är roligt och lär sig en massa, samtidigt som han får bra träning i både kroppen och knoppen. 
Lärorikt på många sätt och vis. Bara att anmäla sig på något sånt här och inte veta om man känner någon....det skulle jag ALDRIG gjort när jag var 16 år. Jag är stolt över att ha fått en så fin, självständig och klok pojke!!! LOVE

Kommentarer
Postat av: Mita

Åhå, han kanske blir hemvärnssoldat såsmåningom då å får Walle som chef! ;-)
Roligt när barnen växer upp tar egna, bra beslut.
Kram!

Svar: Haha, ja det vore väl nåt! Kram
Tina

2013-10-01 @ 13:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0