Fira eller inte fira...

...det är frågan när man börjar ha levat så länge som jag har, suck.
Bästa presenten man kan få är ju ett fint skrivet kort:)
Fast ett paket är ju alltid kul oxå...
Tårta bakade vi igår kväll för vi hade bjudit in våra föräldrar på 11-kaffe. Och med tanke på att vi inte kliver upp i ottan på helgerna så var det skönt att ha förberett lite. Det gillar ju jag oavsett, så dukningen var oxå klar när jag lade mig igår:)
Perfekt att hitta igen lite kakor i frysen:)
Måns chokladbollar som han gjorde för ett tag sedan fanns också i frysen, gott!
Fick ta hand om mamma och pappas "överflödiga" euro som födelsedagspresent! Kalas, då behöver jag inte växla in så mycket själv innan jag åker på lördag.
Firade med varma mackor framför Ice Age 4, mitt på dan. Kör "våga-vägra-gå-ut" idag för det är så jäkla kallt och blåsigt.
MYYYS!!! LOVE!!!
Min önskan om födelsedagspresent var en blombukett och middag.
Vackra blommor fick jag:)
Favvomiddag fick jag...Kinamat!
Och en flaska gott Rioja. Med andra ord en finfin dag har jag haft:)

Kommentarer
Postat av: Eva Pettersson

Stort grattis fina Tina. Hoppas du får en härlig resa. Kramen från mig <3

Svar: Tack så hjärtans! Kramkram
Tina

2013-05-12 @ 21:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0