Titta på den här!!

Det enda jag säger idag är att titta på den här!! Det är en dokumentär på Svt Play, klicka  på Dox och så heter filmen "Bully", om det inte funkar med länken.
Vi har fått "hemläxa" av Olles lärare, och det var att se den här dokumentären om mobbing.
Nu sitter jag här och snorar och torkar tårar....fy f-n vad hemskt det är med mobbing!
Jag är glad att jag är den jag är och "slåss" för det jag tror är rätt, vad gäller att bry mig om mina OCH andras barn. Att se till att alla jag möter blir sedda och respekterade. Att jag vågar säga ifrån när något barn är dum med ett annat. Det är banne mig allas vår skyldighet!!!
Titta på filmen och känn efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0