Skoldans, Examen, Sommaravslutningar, Bröllop....

Ja, snart drar allt avslut igång och så ett bröllop! Häromdagen var Olle och jag och fixade finkläder till allt roligt som väntar:)
En fin kostym till en fin kille!
Å tänk, han gillade samma skjorta som mig!! En jättefin med småsmå rutor i vitt och rosa med gråsilvriga knappar, åsså slipsen. Blir nästan tårögd bara jag tänker på vad fin min största prins ska bli:)
Slipsen får nog moffa knyta när han kommer hem från utlandet.
Nu återstår bara de andra tre... fast Måns har nästan sin outfit klar, fattas bara skor men dom har vi lagt undan så vi ska väl i princip bara åka och betala dem och ta med hem.
Happ, då är det alltså bara två to go ...och jag...och Mats....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0