hundraprocentrecept.blogg.se

Nu har jag satt på mig störtkrukan och kastar mig in i mitt nya projekt:)
 
From den 28/11 kommer ni hitta min utvalda matsedel, som inspiration, i tidningen 100% Östersund, varje vecka(vi får väl se hur länge dom vill ha mig kvar...en vecka eller förhoppningsvis längre;))
I och med det så startar jag även upp en till blogg där alla recept går att hitta. Jag kommer ha kvar den här bloggen där jag delar med mig av min vardag som jag gör nu, den andra blir "bara" recept.
Har inte hunnit lägga upp just nåt där än men vill ni smyg-glutta redan nu så gå in på:
www.hundraprocentrecept.blogg.se
 
Ha en skön kväll!
Själv så ska jag linda in mig i en filt och sätta mig framför tv:n med en kopp hett te....är förkyld och kurig....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0