Fotbollsmamman

Inser efter den här veckan att det var oundvikligt....har blivit en mer fotbollsmamma än jag var innan Storsjöcupen!
Det har blivit ett antal uppladdnings/peppningstal...
...ett antal hälsnings- och tackningsmöten...
...ett antal uppvärmningar....
...ett antal spännande matcher. Och jag inser att jag under sista matchen, kvartsfinalen, blev ruskigt irriterad på högljudda norska supporterföräldrar som stod  sidolinjen. Och jag blev väldigt störd på Måns som kallade på min uppmärksamhet när jag hade fullt upp med att hålla ögonen på bollen och hålla andan för att den inte skulle hamna i fel mål!
Fast det har varit en hektisk vecka som stulit tid från annat så var det en ny och rolig upplevelse som jag ser fram emot att få göra om. Men jag kommer inte stå där med bjällror och springa runt planen för att följa efter bollen i spelet, där går gränsen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0