11.11 11/11-11

Ett unikt klockslag. Hade inte direkt tänkt på det förrän de pratade om det på radion imorse. Att det idag klockan elva minuter över elva blev en hel radda med ettor när man skriver det:) Och det kommer aldrig igen heller, tillfället att tex fota vad man gjorde då.
På jobbet laddade vi kameran och fotade, tror de hade sång precis innan lunchen.
Så här såg det ut där jag satt klockan 11.11 den 11/11 2011!
Jag sitter och äter min lunch på jobbet. Idag blev det "veckans allehanda", alltså resten från veckan som gått. Här äter jag av lasagnen som vi gjorde härom dagen, den var god även uppvärmd.
Det fanns även en grekisk köttfärslåda, laxbiffar, bulgur och fiskgratäng att välja på.
Hoppas ni alla haft en bra dag den här speciella dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0