Till Moster! - snabbresumé

Jag vet att det inte bara är min moster som tycker att jag varit dålig på att lägga in nytt här på bloggen...men ibland är det så med tiden, den räcker inte till:) Här kommer iallafall en snabbresumé över sista veckorna:
Jag har käkat makaroner & korv, både hemma och på jobbet.
Måns har premiärcyklat för i år. 
Och vi har smygstartat att vårfika längs väggen på lon. 
Jag har gjort go´lunch på jobbet. 
Smarrat goda våfflor som mammsen och "Brita" stekte på bygdegården. 
Vi har köpt nya kycklingar... 
...som inte är så omtyckta än av "gamlingarna". 
Jag har kokat Morotssoppa
Rocka Sockor gjorde vi såklart! 
Uppvaktat kollegor. 
Vi har parkerat cykeln för ett tag... 
...och så byggde vi snögubbe istället! 
Jag har festat loss med goda vänner och varit på dans:)
Och så har vi börjat fylla på lagret inför kommande helg!
Ja, det var väl det....:)
 
 

Kommentarer
Postat av: moster

ja,
jag vill ju veta vad du håller på med.Glad påsk okramis

Svar: Hihi, du är rolig du:) Kram å Kuckeliku!
Tina

2015-03-30 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0