Citronkladdkaka på Gabriel-dagen

Idag fick vi en jättegod citronkladdkaka av vår praktikant på jobbet, som slutar efter fem veckor hos oss på Guldkusten. Vi hoppas att hon fortsätter jobba i sann Guldkustanda så som vi känt att hon gjort från första dagen! 
Hursom...den var som sagt god och jag skyndade mig hem för att baka en lika till Måns som har namnsdag idag:)
Receptet finns här: Jennys Matblogg
Ute på avsvalning. 
Dessvärre så hade jag min inne lite fööör kort stund så den blev väldigt kladdig. Jag hade den inne i 25 minuter men skulle nog haft den 5 minuter till. Fast smaken var ju lika god ändå. 
Och kalas blev det så det hette duga! Farfar som hämtade hem barn idag hade köpt tårta så det blev sött, sött, sött! 
Å mer sött med Måns GABRIEL som njöt av att bli firad<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0