Sommarfest på jobbet

Idag var det dags att ha sommarfest på Guldkusten..med jacka, mössa och vantar!!
Måns ville gärna följa och han anslöt sig direkt till sina gamla vänner<3
I år så bjöd vi på buffé till alla drygt 100 personer som kom. 
Annars brukar vi ha picknick som man tar med var och en för sig, men i år bjöd vi på allt:)
Potatissallad, tapenade, pastasallad, Mörsjö chips och frukt.
Ört- & Citronkyckling, grönsallad, Rödbetspaj och köttbullar är inte med på bild.
Underbaraste presentationen!
Mörsjöcxips...love it!
Blomster
Älskade Måns fick vänta på mig medan vi plockade undan allt.
Men det gick ingen nöd på honom:)
Gjorde ett fint bygge som de andra skall få leka med imorgon bitti när dom kommer<3
Nu jobbar jag bara en vecka till, sedan går jag på åtta veckors ledigt!!! Jag vet, inget synd om mig;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0