Walk a mile in my shoes

Kan säga att jag L Ä N G T A R tills vårt kök är byggt! Hade velat ha stegräknare på mig i förrgår när jag sprang mellan Lon och köket inne i huset.

Citrondoftande Potatissoppa in the makin...till 50 pers.
Färdigdukat.

Titt sa finnt!

Älskar mitt fina, udda porslin

Syrenerna sprider väldoft på Lon

"Konsten" på väggen är gammal takplåt från ladan vi rev som sedan blev vårt innertak.

It's all about återbruk

Snart dags att ställa fram de stora soppkastrullerna

Menyn för dagen

Bröd och röror till soppan

Sommartårtor

Doftar verkligen sommar!

Världens bästa mamma har hjälpt mig hela dan(hade inte gått annars). Tillråga på allt så ställde hon sig och stekte pannkakor till middag åt oss. Love you! vad gjorde jag utan dig?!

Nu är det högläge för fötterna så jag orkar med dans i hällesjö imorgon. Dessutom så kom maken med ett glas vin och en skål med popcorn till badet. De är kärlek de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0