Eländigt men mys

Idag har jag varit hemma med en febrig Måns och mig själv med lite feber, mycket hosta och ont i halsen...blä! Fast det är jobbigt att vara sjuk och dessutom inse att ens bil gått sönder(kostar typ 8000:- att laga...suck), så är det väldigt mysigt att vara sjuk tillsammans:)
Tillsammans är bra:)
Vi har eldat i kakelugn och vedspisen i köket hela dan. 
Åsså har vi spelat kort när vi orkat.
Momma har lärt Måns att spela "Finns i sjön".
Han har en bra taktik...han lägger korten på stolen så han slipper hålla i dem:)
Här räknar han hur många "stick" han tagit och hur många jag tagit....
...gissa vem som vann?! :)
Våra vinterfåglar ser ut att längta ut i snön.
Har också suttit och försökt tänka mellan hostattackerna. Planerar våra event 2015. Här är det kakplanering...inför Mors Dag! Så håll utkik här på bloggen eller på min Facebooksida, "Tina Tinasgodating Hoversjö", framöver. Ni kommer att ha chans att fira Mors Dag på ett annorlunda sätt i år, så mycket kan jag säga:)

Kommentarer
Postat av: Mita

Usch -vi kan ta varann i hand då! Jag är inne på tredje veckan med bihåleinflammation å knäna är helkassa... gubben har snart varit borta på jobb i 18!!! dygn å på måndag ska hans bil lämnas in för dyrt kamremsbyte... så det suckas en del här med.
Hoppas att ni snart kryar på er! Kram, kram

Svar: Ja, det är nåt långdraget det här...jag är inte bra än, Måns är tillbaka på skolan idag, men då är Pelle hemma istället...och Olle dag tre....Mats jättehostig. Bara Isak som klarat sig...peppar peppar. Kram
Tina

2015-01-22 @ 00:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0