Välkomna till Soppcafé 2015

Dessvärre så hann jag inte lägga in bilderna här på bloggen innan helgen...det ska bli bättring! Men jag måste erkänna att det är lättare och går snabbare på facebook så det blir mest att jag snabbt får ut info där. Ni som har FB kan hitta mig där som Tina Tinasgodating Hoversjö.
I lördags så ställde vi iordning cafét i det härliga vädret.
Solen sken och det var rätt varmt ute...mysigt att sitta där kan man tycka:)
Tyvärr så fick vi plocka in allt till söndagen då det kom massor med snö...
 
 
 
 
Jag har bytt ut "presentsnörena" till vårgröna toner, så det är bara att säga till om du vill ha något inslaget som du handlar.
VÄLKOMMEN till oss 19/4 & 26/4.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0