BRÖLLOPET - strax innan gästerna anländer

Brud- & näbbuketter på plats. 
 
Avslappnad brud facebookar innan det är dags att svida om. 
Avslappnad brudgum visar bringa och sippar bärs;) innan det är dags att svida om..
Malte på plats. 
Husbilscampingen fylls på;) 
Soundcheck. 
Kökspersonalen på plats:)
Jag har väl sagt att jag har världens bästa mamma och svärmor?! Dom hjälper mig alltid när jag har mina uppdrag och dom gör det med bravur...fast jag vet att dom tycker det är väldigt kul oxå;)
Tack, ni är bäst! 
En mycket ofördelaktig vinkel må jag säga att jag blev fotad i...ser ju kortare och bredare ut än vad jag är...väl;)
Nåja, ombytt och redo för bröllop. 
Brud och ena brudnäbben ombytta och klara.
Brudnäbb nr två och brudgum ombytta och klara. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0