Piffning inför marknaden

Har börjat möblera inför vår marknad 29-30/11. 
 
Måste ju ha fint på borden som "utställarna" skall stå vid. 
Här ska Brunkulla Gård & Örjan Södergren stå:) 
Jag verkligen älskar det här hörnet med de vackra gamla fönstren!
 
Lite crazy får man väl vara?! 
 
Lummer är så vackert! 
Myshörnan. 
Där man kan slå sig ner med en gammal...Lektyr...jag lovar, det är inte som den typen av tidning är idag. Den här är g a m m a l....;) 
Nån dag i framtiden kanske vi kan montera in den här fina så vi får värme av den. 
Saknas bara lite kakpåsar, saft, sylt, marmelad mm mm.... 
Farmor & Farfar är redan på första parkett:) 
Julklappsstrumpor. 
Ingen advent utan en fin ljusstake. 
 
Propp-ljusstakar 
Här tror jag att vi ska bulla upp lådor med mammas goda rullrån:) 
Sicken tur att jag köpte den här fina gamla skrinda-sitsen!
Dåtidens "skoblock" som man använde för att gör riktiga läderskor. 
Barnstorlek.
Och här fattas vi:) plus en massa godsaker. Te, kola, tryfflar, chokladskedar mm mm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0