Min & Pelles låt

Pelle och jag har just avslutat en danskurs. Vi har gått 12 timmar med Danspatrullen och det har varit såå kul! 
Otippat att en dansgalen mamma som jag skulle tycka det;) Men mest roligt har det varit för att Pelle faktiskt tyckt att det varit roligt också. Vi håller tummarna att det blir en fortsättning till våren!
På bilden så dansar Pelle med en klasskompis på idrottspasset.
Pelle hade nämligen, när han hörde att de skulle ha dans på schemat förra veckan, frågat sin idrottslärare om inte jag(!!!) kunde få komma dit så att Pelle & jag kunde få visa det vi lärt oss!
Gissa om jag blev övermäktigt glad, stolt och lite pirrig:)
Det är huskut länge sen jag dansade inför "folk" på det sättet, uppvisning liksom. Det är ju inte på samma sätt på dans, även om folk står och glor på en då oxå..
Hursom helst så fick jag alltså den äran att komma dit och Pelle & jag visade upp de turer vi tränat på. 
Klasskompisarna apploderade och visslade, vi fnissade och kände oss både stolta och pinsamma:) men mest stolt såklart. Efteråt så dansade klassen och var jätteduktiga! Pelle instruerade så många han hann med;)
"Våran låt", som jag för alltid kommer att förknippa med Pelle och den här händelsen, är Shake it off med Taylor Swift, lyssna på den här...och Shake it off du med!!
Och den här är ju jordens just nu skönaste fox-låt!
Tack älskade, älskade Pelle för att du ville följa med och lära dig dansa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0