Klippa, inte klippa, klippa, inte klippa

Jag är ju så fruktansvärt trött på att alltid se lika ut i håret...till vardags. En hästsvans, punkt. Det är så trist. Har därför funderat på att klippa av mig håret för att få en slags frisyr som även funkar när jag är i köket och jobbar.
Fast när håret blivit så här långt och bli så här fint med världens bästa lockapparat-mackapär, så blir jag tveksam. 
Kanske får stå ut med att se tråkig ut med tofs till vardags så jag kan locka håret lite när jag vill vara fin.
Så här blev det igår när jag skulle på dansgala med inflyttningsmingel innan. 
Fina gamla vänner har skaffat nytt boende som vi fick titta in i före dansen.
Bjöds på en massa gott plock och trevligt umgänge.
Värdinnan själv<3
Sedan bar det av till OSD där Perikles och Jannez spelade. 
Många dansglada var där:)
Perkarna hade haft "lite" otur med sin buss när de skulle upp hit. Klockan två var de fortfarande i Tierp!! Men proffs som de är så bet dom ihop och gasade på för att köra som tänkt. Det tackar vi Periklesnördar för;)

Kommentarer
Postat av: Mita

Jag förstår att du tvekar för det blir ju fint när du lockar det! Å andra sidan kan du ju locka även ett kortare hår om du vill och det är ju betydligt fler vardagar då du är less på håret än festdagar... Dessutom växer ju ditt hår galet fort! Klart du ska våga dig på en ny höstfrilla!!! :-)

Å mig ska du få ha locktångskurs med för jag håller på att vrida armarna ur led å fattar inte hur man lyckas få fina lockar baktill... Dessutom tar det en evighet för mig att få till det så tången blir mest liggande i en låda! Hjälp! ;-)
Kramen på dig!

2014-10-05 @ 13:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0