Torskgryta med Basmatiris

Igår upptäckte jag när jag skulle göra min lunchmat på jobbet att jag inte hade de ingredienser jag behövde och trodde att jag hade i skåpen....därav en lite diffus (fast ändå inte) presentation.
Barnen som skrev den tyckte det var alldeles för få bokstäver i fisk och ris så de kom springande in i köket i omgångar och frågade om jag skulle servera broccoli,Japp då skriver vi det. Morötter, sallad...då skriver vi det:)
Ni ser väl fiskarna i vattnet längst ner?!
LOVE!
Sallys Torskgryta hade jag nästan ingredienser till, den får det bli. Den vet jag dessutom att den är jättegod.
Vi hade inte potatis i grytan utan åt ris till istället för peran och bröd. Gjorde en enkel guacamole till.
Ett litet mellisförslag får ni oxå med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0