Planeringsmiddag?!

Ja, en planeringsmiddag inför kommande Guldkustfest skulle det bli igen igår. Vi planerade ju endel sist vi sågs men mer måste till. 
Så en till middag....fast det känns som att själva planerandet har blivit en liten sak att skylla på för att få trevligt sällskap och god mat;) för så mycket mer planerande vet jag inte om det blev igår...
...däremot VÄLDANS så god mat! Johan hade chefat ihop Pulled Pork. Sååå himla gott med goda tillbehör.
Pulled Pork, vet inte var Johan tog sitt recept ifrån men det första som kom upp när jag googlade var från Ica och det låter väldigt likt så som Johan beskrev sitt förfarande i köket:). 
Klicka in här för recept, det ska jag göra nån dag och testa själv. Som sagt jättegott!
Härligt gula och saftiga apelsiner till....
...glass och sagolikt god kolasås. Proppmätt var bara förnamnet efter den middagen och som sagt, planeringen får vi fortsätta med en annan dag:)
Showdans och mys till semifinalen i Mellon.
Skönt med ett svalt golv att svalka sig mot:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, så underbar din blogg är Tina! Åh så mycket hemlängtan jag får till er och Lenas! Kram.

Svar: Tack! Ja, det är fint med goda grannar:)Det är väl dags för ett besök i hembygden snart?!
Hoppas allt är väl med dig och de dina!
Kram
Tina

2014-03-18 @ 07:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0