Katt på hett plåttak eller Puma på kallt plåttak

 ...eller Puma...man känner sig inte direkt som en sådan när man tjoffsar omkring i fula fleecekläder och Powerboots direkt. Mer som en bonnläpp som jobbar hårt för att genomföra sin dröm;)
Dagens mål var att få loss så mycket som möjligt av plåten vi fått ta av snälla grannar. 
Långt där bort ser man det gamla tegeltaket som ska väck och den här finfina plåten skall få ta plats istället. 
Vissa av plåtspiken kan vi oxå återanvända! 
Om ni tar fram förstoringsglaset så ser ni årets första tranor som tyst svävade ovanför mitt huvud. 
Körde hem det vi fick loss idag så den inte flyger iväg i nån storm...
Hälften borta! Resten ligger fortfarande under snö så det får vi ta en annan dag. 
När jag var klar med mitt så gjorde jag Måns och Mats sällskap. De hjälpte Moffa att ladda källaren med ved. 
Sedan bjöd Momma på varm choklad och stut<3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0