Det är så roligt

...jag måste skratta....
Eller iallfall le:) Vi har ju redan nu, medan det fortfarande är vinter, kunnat börja jobba ute på lon.
Igår kväll strax innan det blev mörkt så körde vi rally med Volvo och släpvagn upp till vår lada på lägdan. Det skumpade och gumpade där vi for fram över stenfrusna skoterspår, grästuvor och lite djupare snötäcken.
Vårt mission var att få fram fler hässjeroer så Mats kan fortsätta sätta innerväggar.
Det går åt ett helt gäng kan man väl säga. Tur att vi har flera gäng:) 
Tror minsann att jag har haft en bra bild i mitt huvud...kommer bli snyggt när det blir klart! 
Solen lyser in och visar oss på hur mysigt det kommer bli. 

Kommentarer
Postat av: Malin Gunnholt

Åh.... Så fint det ser ut att bli
Ni är duktiga ni!! :-)

Svar: Jag tänker, Mats gör😉. Just nu åker vi skidor i Vemdalen i klövsjö. Hoppas ni har ett bra lov. Kram
Tina

2014-03-07 @ 09:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0