Pusselbit för pusselbit

"Vägen" upp till vårt blivande Café är helt underbar just nu. Fullt med maskrosor som blommar, kan det bli finare?!
Golvet till övervåningen är inhandlat och skall börja läggas in så snart någon har tid:)
Vi sopar skräp och plockar å fixar...sånt Åke-Tråk-göra...
I fredags kväll åkte teglet på andra sidan av.
Tänkte jag skulle assistera men det är bara att inse att jag med åren tappat det där med att gilla att vara högt upp..... När jag var lite älskade jag att klättra högt upp i tallarna hemma men nu klarar jag inte det, får svindel.
Så jag, Pelle...
...å Måns höll oss på backen där vi kunde sopa och köra bort brädstumpar till veboden.
Farväl sista teglet! Bra jobbat mina hjältar!
Lördag morgon. Fina snickaregrannen har varit här tidigt och spikat läkten så Mats kunde börja lägga plåten.
Och fram på kvällningen så var även den här sidan färdig.
Det tar sig:)

Kommentarer
Postat av: Mita

Tjoho -vad ni är duktiga!!!
Är övertygad om att min tanke om att hålla bröllop på lon kommer att bli precis så bra som jag tänkt! Kram

Svar: Ja, det är faktiskt roligt att det går framåt...fast lite för sakta i mina ögon. Jag vill ju piffa redan nu jag;)Igår kväll var en granne hit för att titta över markplanering runt huset så vi får till lite uteplats och entré mm...kul!!
Tina

2014-06-08 @ 09:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0