Presenter

I dessa tider så är det presenter i kors å tvärs. Det är härligt med gåvor. Och jag gillar ju verkligen gåvor som finns en tanke bakom. Inte nåt bara för sakens skull.
Här tex så gjorde jag till Pelles fröken. Nyplockade rabarber tillsammans med en påse färdiga ingredienser till en paj. Det enda hon behövde göra var att tillsätta smör och tillaga den.
Kostar i princip inget men ger mycket...tycker jag:) 
Hon blev iaf jätteglad för hon älskade rabarber!
Själv fick jag bla supersmarriga praliner från Tinas Praliner...kan det bli bättre?! 
Sen har jag också gjort en present till brudparet som vi skall få festa med idag lördag.
Tycker att den blev fin...
...och egen.
En present kan ju också vara att man hjälper till med tex dukning inför bröllopet.
Här hjälps jag och fina vännen Teresia åt att göra iordning lokalen till...
...fina, blivnade bruden med gula gummistövlar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0