Det händer grejer på lon!

Placerad högt uppe på ställningen är jag förste "väggsättare"....eller vad det kan tänkas heta.
Mats kapar hässjeroer och jag trycker in dem på plats.
Det blir jättefint med stående upptill som bryter av de liggande nertill.
Taket som ni ser en bit av är förresten klart...frågan är bara nu om det skall målas vitt eller vara som det är...
Dags att ta sig an fönstren. Kan säga att jag har träningsvärk av allt skrapande och ändå är jag långt ifrån klar. Det är ju en utsida också.
Isak hjälper till och dammsuga bort dammet.
Japp, det var en ruta tejpad....
...bara resten kvar då!!!
Det gick rätt fort ändå. Och igår hann jag även börja grundmåla ena fönstret. Kommer bli så snyggt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0