Citron- & Basilikaöverbakad lax

 
 
 
 
Mitt i matlagningen idag var jag "tvungen" att gå och titta på gruppen som jobbade i vår "cykelmekarverkstad". Visst är dom fina i Mats gamla jobbarskjortor:)
Här har dom en cykel som de fått meka isär helt å hållet för att undersöka hur en cykel kan tänkas fungera! LOVE! 
 
Vill ni ha receptet?
Varsågoda, det här måste ni testa....sååå gott! 
 Det var något barn som sa att "det här vill nog min mamma ha receptet på", det värmer i hjärtat på en kocka:)
Så då skrev jag det på ett fint blad och satte upp vid entrén så mammor och pappor kunde skriva av det.
Till min hjälp hade jag ett barn som ritade en citron och basilikan. 
Men för att se hur basilika såg ut så var vi tvungna att hämta Ipaden och googla fram en bild. Visst blev det fint?! LOVE igen! (det är mitt jobb det!)
Eftersom man bara använder skalet av citronerna så kan man pressa dem och spara för att göra Vitamindryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0