Färdig

Iallafall med målningen. Mackapären vi använt i helgen är rengjord och tillbakalämnad.
Exakt 100 liter färg gick åt!
Å en massa täckplast.
Men si så fint e vål!
Något dålig kvalité på bilderna, ska ta nya i fullt dagsljus med kameran. Var bara så ivrig igår kväll när vi rivit bort all plast:)
Och där inne ska den här pangbruden säga JA till sin älskling om drygt två veckor!!!!! Snyggo!!
Och när bruden var hos frissan idag så visade det sig att jag oxå var det...fast hos min frissa. Och jag funderade på att byta frilla till nåt sånt här....
...men det blev det gamla vanliga. Ny färg och klipp av toppar...men snart blir det kortare...tror jag;)

Kommentarer
Postat av: Agneta

Ååå, jag ska till frissan idag och klippa och färga.....

Svar: Antar att du blev lika snygg som alltid;)
Tina

2014-08-27 @ 07:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0