Det börjar ta form

I förrgår var jag bara tvungen. Även fast att det inte är klart på lon eller runt om så var jag tvungen. Att "piffa" lite:) Mangeln står inte ens på plats men man blir ju genast gladare med något fint att titta på.
Idag har Leif börjat med entré-trappan. Olle och jag förundras över att han bara gör...
...helt plötsligt så har vi nästan en hel trappa och karl´n har inte ens en ritning. I don´t get it. Vinklar här, gersågning där, trappstegsmått hit å lutning dit.
Har börjat möblera upp inför Veteranbilsfikat på onsdag 13/8. Vi kör det här fast vi inte är klara med bygget.
Olle övningskör moffas bil o släp medan Måns håller koll på hela lasset:)
Vilka killar jag har<3
Tror att det blir rätt schysst att ta sig en fika här så småningom...eller vad tror ni?
 
Fick tillfälle att ta fram mina gamla Wig Wam möbler igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0