Före-frukosten-bilder

Upptäckte att jag slängt vackra torra, vissnade fjolårsblommor i skottkärran när jag krattade igår.
Morgonljuset lyste så fint i dem imorse när jag skulle gå för att släppa ut hönsen.
De var så fina att jag var tvungnen att behålla dem och ställa i en vas i härbret. Jag menar varför slänga något så vackert?!
Det här är också en kär "pjäs" på vår gård. Vackra gamla mjölkkrukor.
Jag kommer ihåg när vi mjölkade korna med farmor och farfar när jag var liten. Så fylldes krukorna och mjölkbilen kom för att hämta dem. Sedan fick vi hämta de tomma på mjölkbryggan nere vid vägen med mjölkkärran. Härliga sommarminnen:)
Vackra skillor i gräsmattan.
Tänk vad mycket vackert vi har på våran gård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0