GULDGALA!

Ikväll så hade vi Guldgala på Guldkusten! Vi firade att vi fått "Barnhälsovårdens stora pris"!
Se mer om det här.
Och eftersom det är för lite fest i vardagen så kör jag gärna "all in". Är det Guldgala så är det;)
Här hade vi dukat upp för bubbeldricka och crostini med tapenade.
Nu är det bara föräldrarna som fattas.
Vi hade även spenatsnurror med feta, recept kommer i eget inlägg:)
Laxröra, salta pinnar, frukt och oliver.
Mingel mitt i föräldramötet. Så borde det alltid vara på föräldramöten, såå trevligt!
Myys!
Skål å hipp hurra för oss alla, pedagoger, barn och föräldrar!
Tror jag måste införa det här på barnens skolor:) eller förresten, det har jag ju redan gjort...kind of.
(Ett tips till andra skolföräldrar: Hjälps åt att baka, koka kaffe etc ( enkelt men ändock) till föräldramöte på höst och vår. Fikat "kostar" sedan en lagom peng som läggs i en klasskassa. Ett trevligt, enkelt sätt att få in några kronor till klasskassan.) Det blir ett trevligare, inte så stelt möte, jag lovar!
Och att mötas av det här när man kommer hem efter en dag där man knappt träffat barnen är gudomligt!!
För er som undrar så ska vi självklart ha en Guldgala för och med barnen också, nästa vecka:) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fantastiskt skoj att få komma och fira detta med er alla! En del av mitt hjärta kommer alltid att slå för Guldkusten <3 KRAM

Svar: Och vårat för dig och er!! Kram tills vi ses
Tina

2013-09-26 @ 08:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0