Festernas 40 - årsfest!!!

Best ever kan man säga om festen vi var på igår! (Johan kompisar hade bytt ut några takplattor så ingen skulle missa att han fyllde 40! ;) )
"Partytältet" är upplyst och redo för fest!
Bästaste grannarna(Lena & Johan) hade ställt till med kalas för att Johan fyllt 40 år.
Här är fler grannar på G och firar honom:) 
Smart med tältet dockat mot garageporten=stort utrymme!
Jag med trevligt sällskap till maten:)
Fina Axel med bästis-moffa. 
Storebror Nils. 
Syrran Elin chefade som bartender:) 
Ett för kvällen ihopsatt gäng (tror jag) som jammade lite här och där i den stora festlokalen under hela kvällen. 
Mer och fler grannar. 
Jaha, då var dom här och spelade då, nyss var dom i tältet:)
Dags för presentutdelning. En Formel 1 resa bla:)
Man kunde se och höra att det var en ljud- & ljustekniker som hade festen:) 
Coolt ljus både ute och inne. 
Nästan 110 pers ville gratta honom och äta god mat från Marité! 
Musik... 
Musik...(här får dom komp av Mats på luftgitarr) 
Musik... 
Dans... 
Dans... 
Hrmm, ja som sagt dans. Kan säga att jag trivdes som fisken i vattnet, omgiven av partyglada trevliga människor, musik och dans.  
Johan har ju ett förflutet(håller kanske på nu oxå..) som DJ. Men igår var det andra som höll i dom trådarna. 
Alla ville spela, gratta och festa med födelsedagsbarnet. 
T o m PATRIKS COMBO dök upp, vid halv tre!
Dom trodde nog att dom skulle komma till en lite halvlam efterfest men tjii vad dom bedrog sig. Här var festen i full gång och alla var på topp. 
Snacka om att ribban höjdes ännu ett snäpp när dom spelade BARA bra partydanslåtar.
 
 
Patrik pratade inte så mycket utan det var mest rock´n roll och full fräs framåt uppåt och det var så himla bra!! Är mäkta stolt över min gamla klasskompis! 
Combon fick förstärkning av ?? en annan rock-singer... 
...och Johan som spelade" lite:) 
Tack Johan för att vi fick komma på din storslagna, rent ut sagt, SKITROLIGA fest!:)
Det säger ju allt om hur kul det är, när det inte finns tid för vickning förrän kl 04! OCH att det dessutom är väldans så många kvar för att äta den. Själv så mumsade jag på en grillad med räksallad när jag släntrade över lägdan och smålog för mig själv i regn och blåst som vände ut och in på paraplyet strax före halv fem....på väg hemåt. 
TACKTACKTACK! / Tina & Mats
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan Pettersson

Tack själv!!!

Svar: :) :) :) :)
Tina

2013-09-03 @ 20:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0