Städrock

Idag var jag äntligen in på Ceci twist på Frösön. Har tänkt att jag ska åka dit länge men förra veckan när jag kom på att jag skulle frossa i lite vintage så var hon sjuk. Idag var hon dock frisk och tog glatt emot mig, Pelle & Måns:)
Försökte med den godaste av viljor att kränga på mig en skitsnygg kappa som jag sett genom skyltfönstret....såg ut som att jag satt på mig en Barbiejacka:(
I sina gömmor på lagret hittade hon en "Tina-klänning" - städrock med glatt mönster! En Hildur Jonsson har ägt den ser man på namnetiketten innuti klänningen.
Kolla vad härligt mönster! Tyvärr så är den helt utsliten på ena sidan under fickan, undra vad hon gjort?? för resten av klänningen är i fint skick....
Ska försöka flytta ner fickorna eller ta en bit av tyget på "locket" på fickorna och sy på.
En klänning att bli glad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0