Delar av helgen...

Märkligt...jag som är så duktig och fotar hela tiden. I fredags när jag var på supertrevlig förfest så tog jag inte ett enda kort:( Jag var iaf hos/med goda vänner på lite kalajs innan vi åkte till Folkan för att dansa till Perikles/Jannez/Chapelle. Som alltid så blir det en sväng in i logen för att hälsa på Perkarna när de har paus. Och DÄR minsann tog jag den enda bilden på hela kvällen...mest för att skicka till Moncan(som var hemma) så hon skulle förstå var jag var:) Vi hade gjort lappar om vår kommande dans som jag lämnade till pågarna så dom kan göra reklam för dansen söderut;)
Å här passar jag på att klämma in reklamen på bloggen då! Och svänger till den här!!

Välkomna på

NOSTALGIDANS Erikslunds FH

ÅNGE

11/1-14

21:00-01:00

till

 

                                                     
 

Mer info finnas att hitta på www.nostalgidans.se

 

alt på Facebook ”Nostalgidans till Perikles

på Eriklslunds F.H 11/1-14”

 

VÄLKOMMEN

 Tina & Monica

Lördagen tillbringades i onepiece HELA dagen, framför tv:n, powernap med sjuk Måns, glass och gotta i mängder....jojo, så kan det bli när man är ute på partaj... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0