Nu händer det grejer

Kan ni tro att det kommer kunna bli något vettigt av det här?! 
När man bara ser hur det ser ut just nu på lon så...nää, inte en chans. Men när man som jag "ser" innuti huvudet hur det kommer att bli när det blir färdigt...jajamen!!
Det kommer bli mitt café och butik! Det är ju såklart en lång väg kvar men med hjälp från fina snickaregrannen så kommer vi framåt i snabbare takt än vad vi gjort annars:)
Nu har han börjat fixa med allt "grovgöra"så kan vi försöka oss på det som är lite lättare.
Det skall rätas upp och in med nya golvåsar. Väggarna som fallit ut en bit skall "puttas" tillbaka... 
Här ska han stoppa in "gråsuggor" så att det håller lite bättre än nyss när det var lite trasiga tegelstenar staplade på varandra. Det känns tryggt;)
Om jag inte blir mer förkyld i helgen så ska jag ge mig i kast med att klippa bort en massa vildvuxna bärbuskar runt husen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0