Konserter

 
Satt nyss och drömde mig tillbaka när jag lyssnade på Michael Jackson på Varvet i Göteborg 1988:)
Jag hade knappt tid att äta min studentmiddag innan jag kastade mig in i bilen för att åka ner för att se min absoluta idol live! Vrid upp volumen och känn känslan! Jag ryser när jag hör introt och publikens jubel!!!!
Här är en äldre låt som jag dansat till måånga minuter framför spegeln och säkert skrålat så brorsan helst velat flytta:)
Några år senare var det dags igen. Den här gången på Stockholm stadion. Helt fantastiskt bra....listen up!
Fast det här är ju en av mina stora favvolåtar med honom. Det är en magisk känsla att stå i publikhavet och trängas:)
Globen kanske 1989...tror jag - Tina Turner
Whitney Houston - oxå Globen x 2 ggr, dessvärre inte så bra andra gången.
Michael Bolton var ju väldigt bra trots att man satt långt bort från scen i Globen. Allvarligt, hur kunde han ha en sån här frilla?? Men sjunga kan han ju!
Åsså senaste konserten...KISS! Men det har ni ju sett i tidigare inlägg:) ROCK ON!!!
Sen har jag ju sett lite mindre kända som... Herreys, Carola, Gyllene Tider, Brolle, Alexander Rybak, Pernilla Wahlgren, Roxette, Martin Stenmark....å alla man sett på Fröjdholmen, Dundermarknan, Yran mm som man inte kommer ihåg...av olika anledningar (ålder, dryckesintag...ja, ni vet ur det kan vara). Och Perikles förståss;) Dom leder ju iallafall antalet gånger jag sett dem...no wonder, de har ju varit en del av mitt liv i all evighet känns det som:) Btw, den 24 augusti spelar dom på nostalgiska dansbanan Tallbacken i Ånge och det är Nostalgidans.se som anordnar det!! Välkomna då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0