HostHost!

Fy vad trist det är att vara sjuk! Idag blev jag hemma eftersom jag fick feber och hosta igår. Tålde kanske inte att leka hårdrocksbrud i fredags;)
Hursom så kan jag inte direkt bjuda på nåt smarrigt recept idag. Vi kokade potatis och värmde fiskbullar i hummersås till middag...Hur roligt är det på en skala?! Eller jo faktiskt, Monica blev jättesugen på det så hon skulle passa på att äta det när hon var själv hemma i veckan.... Jag längtar tills jag hostat klart och känner nån smak igen så jag kan kocka på som vanligt.
Kan ju passa på att visa mitt fynd från förra veckan när jag letade hårdrockskläder till festen.
Jag har ett par stövlar(till vänster)som har varit mina favvissar i säkert 6-8 år. Jättebra att dansa i tex. Men eftersom jag använt dem så mycket så börjar de vara rätt slitna och jag har fått lite panik över att jag behöver hitta en ersättningsstövel. Det är inte lätt att hitta en snygg bra sko som dessutom funkar bra att dansa i ska ni veta.
Men när jag kliver in på Pingstkyrkans Secondhand, vad står då där och väntar på mig?! Jo, ett par exakt likadana i min storlek som är mindre, mycket mindre använda än mina. Jag skyndade mig att stoppa dem under armen innan jag gick vidare på shoppingtur. Gissa vad jag betalade? 50:-!!!!!!
Tjiihooo! Nu kan jag dansa i flera år till i ett par bra skor:)
Lyssna på en riktig Dansband(er)- låt här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0