Vigseln

Åh neej!!! Jag hade packat och gjort iordning allt som skulle med men inte TAGIT MED allt. Min kamera!!! Typ det viktigaste näst efter ris...som vi också glömt. I vild panik ringde jag vår underbara granne som i ilfart körde hela vägen till Hackås och smög in kamera och ris i kyrkan. Jag hann iaf använda den i sista delen av vigseln. TUSEN TACK JOHAN!
Lilla söta Lova, våra barns kusinbarn, tyckte vi på andra bänk var spännande att titta på:) Här i farmor Bodils trygga famn. 
Pappa Petter, våra barns kusin, sjöng så vackert för Lina & Mounir under vigseln. Tyvärr kan jag inte lägga in filmen här men ni kan lyssna på låten här, då med Alexander Rybak. Jag lovar det var lika vackert när Petter sjöng!
När man tänker på hur liten Petter var på vårt bröllop för 16 år sedan, så känns det så stort att få lyssna på honom när han sjunger med en vuxen mans röst till sin vackra syster som gifter sig idag.
Mounirs bröder väntar med allvarliga miner på att brudparet skall komma.
Solen lyser på alla mina fina killar.
Äntligen kommer "tåget" in...som vi väntat på att få se brudparet!
Med min mobil blev det inte så bra bilder...suck! Som tur var dröjde det ju inte så länge innan jag fick min riktiga.
Tärnorna på plats.
Vacker klänning!
Mounir var tvungen att hämta igen sig länge innan han kunde läsa sina löften, tagen av stunden.
Som alltid lite trix att få på ringarna:)
Sådär, nu var det klart!
En lycklig brud.
Med fantastiskt vacker håruppsättning.
Snabbt ut för att ta emot alla hyllningar.
Så tåga vi tillsammans...ut ur kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0