Bröllopspresenter....

Jag antar att inte brudparet to be tittar på min blogg....så här avslöjar vi vår present som vi skall ge på lördag. Mats borrar hål i några gamla vackra fat.
Så där...
Har beställt själva pinnarna och en speciell borr från Kakfateriet. Här ser det ut som att det nedersta fatet är minst men det är faktiskt det översta som är mindre än de två andra.
Gör även ett tårtfat som här står i press. Har limmat en fin kopp från svärmor(brudens farmor) på ett vackert fat som jag köpt tidigare på en loppis. 
De kommer även få sex koppar med fat så de kan servera fikat "in style" med det andra.
Självklart så ska jag fylla faten innan vi ger bort dem. Kolla in här på lördag el söndag så får ni se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0