Trevlig kväll med grabbarna

Vi har skickat våra hjärtan på semester, från mamma och pappa:) De har det gott i några dagar med farmor och farfar. Igår passade vi på att åka till Brunflo och käka middag. 
Thaimat på restaurang Chili, mums!! Rekommenderar er (igen) att stanna till där och äta er mätta. Jag i nyinköpt loppisklänning. Tanten som hade affären i Oviken, dit jag följde farmor ofta har haft den. Det var ju extra kul! Både tanten och affären är borta sedan länge men hennes gamla klänning fick nytt liv hos mig:)
När vi kom hem fick vi sällskap av Jeppe och förflyttade oss från uteplatsen til härbret där det var varmt och gott.
Musikquiz med Jeppe är inte det lättaste, men roligt!
Underbart vacker kväll.
Goda ostar, marmelad och vin....
...trevligt sällskap...
...gjorde att natten blev sen innan läggning. 
Tack Kalle & Jeppe (och Mats förstås) för en jättetrevlig kväll. Nästa gång ska vi nog blanda våra spellistor innan quizet;)

Kommentarer
Postat av: Mita

Meh! Var ni i Brunflo å barnlösa å inte kom förbi här innan ni åkte hem? Nästan förbjudet tror jag... ;-)

Svar: Men jag trodde ni fortfarande var på semester! Vad talanglöst att inte ringa och kolla....ska göra det nästa gång:) Kram
Tina

2013-07-13 @ 17:18:35
Postat av: Mita

Aha! Nä, vi var bara på en liten minisemester ett par dagar vid Höga kusten -sen hem några dagar innan vi åkte söderut. Å så kom vi hem igen igår kväll... så idag "roar" jag mig med uppackning, tvätt å migrän...

2013-07-21 @ 10:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0