Musik och sötstrutar

Isak tycker att jag är lite slö med mina inlägg så jag gör ett snabbt inlägg och det är musik som jag bubblar av i veckan!
Lyssna här!
Och här!
Bjuder på några bilder som jag tog i lördags när jag, Pelle och Måns väntade på "storfiskarna" som var ute med Mojo. Passade på att träffa lillebror och kusiner en stund med glass och jordgubbar. De har varit bort nästan hela sommaren så vi har inte hunnit ses, men snart ska vi träffas en hel vecka på Gotland igen. Får ta igen tiden då;)
Kanske här!
Ja, en av mina största "I love to listen to her voice" är helt klart Jennifer Nettles. 
Eller här! Här har vi igen en låt där man ser att man inte ska döma någon av utsidan! Lyssna och titta på HELA inslaget.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0