LAT-MAT

Den här veckan jobbar jag ju med en bröllopscatering. Då är snabbmat eller latmat perfekt:)
Idag värmde vi potatisgratäng från påse(som jag blandade i riven ost, chiliflakes, timjan i), och färdiga kycklingspett i ugnen. Blandade en enkel sallad och rädisor från fina grannen, AnnaBrita:)
Jättegott, snabbt och enkelt.
Jag är ju visserligen kock och då kanske man borde lägga tid och omsorg på sin matlagning...alltid. Men jag vet inte, jag faller nog ur ramen isåfall för genvägar i vardagen för att få allt att klaffa är för mig en nödvändighet.
Vad säger ni?
 

Kommentarer
Postat av: Eva Pettersson

Va skönt att du också kan fuska. Inget fel på de, för man är ganska less på mat när man som vi jobbar hela dagarna med det. Kram

2013-07-04 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0