Lördags-smått å gott

Kolla vilken häftig kjol jag fyndade på Kupan för ett tag sedan! Färgen på bilden är missvisande, den är svart.
En riktig Cancan-kjol eller rejäl underkjol....undra när jag ska använda den?!
Har hämtat nyaste investeringen till Tinas Goda Ting - en kaffebryggare modell större.
Månsson har tränat lite på slalomskidorna:)
Storgrabbarna blev fotade och filmade i Ladängenbacken. Var ingen lek att klättra ner och upp i den branta backen så här dagen efter vinintag;)kan jag säga...Och apropå det så var det kanonkul på dansen igår. Gick dit med förväntningen att jag skulle få sitta i ett hörn och glo på alla ynglingar som svajjsade runt. Men icke...jag dansade väldans så mycket! Fötterna ömmar idag och träningsvärk i benen...kul!
Fina Frösötornet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0